05.06.2011

Hjemmelaget krakk

Denne helgen skulle brukes til å male gjesterommet. Men rakk noen småting innimellom også.
Husfar fikk saget noen stubber til meg. Er ikke så god på motorsag, så trengte litt hjelp med det.
Så kjøpte jeg en billig madrass og et saueskinn på Jysk. Litt maling igjen i en boks.
Å vips så hadde jeg dette.



Fikk også litt hjelp. Veldig flink til å riste saueskinnet.
Så vi var helt sikkre på at han var dø ;)



Må si jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Men ikke møbler for å flytte på.....fy så tunge.

Disse skal plass gjesterom og furtebua

Jeg klippet ut madrassen, så den passer på stubben. Legg saueskinnet oppå. Bruk møbelspiker eller en med stort hode. Spikre skinnet fast rundt. Spikeren vil ikke vises, for pelsen legger seg over. Jeg laget en med jevn kant i rundt, og en med litt forskjellige lengder rundt. Smak og behag.

Lykke til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar