20.01.2011

Baby teppe

Er i full gang med heklet baby teppe.
Skal bli tante igjen.
Om det er gutt eller jente vet jeg ikke.
Så måtte finne en nøytral farge.
da syns jeg denne ble fin.



Hekler 9 lapper som blir satt sammen.
er alle lappene klare
Skal på tur med
Dusk

Han ligger ikke så søtt å sover nå, står ved siden av meg å sutrer å vil ut på tur.

Så får jeg sette de sammen og hekle kant i rundt.
Og da er vi egentilg klare for at babyen kan komme ;)


Da er teppet helt ferdig.
Ble litt guttete, manglet litt garn til heklekant.
Og hadde bare lyse blått.
Så da håper vi på en gutt.
eller lage et til med rosa;)


Fikk litt hjelp med garnet på slutten også

Jeg har ikke tatt det !

Kan du hekle er dette lett å lage.
Det er bare luftmasker og staver.
Jeg har brukt baby ull.

2 kommentarer:

  1. Så fint at du er klar til babyen kommer ;-) Her kom det en liten spydig kommentar på strikkeprosjektet mitt i går. Har nemlig begynt 4 ganger på samme prosjekt og den siste uken har det vært nok av andre ting å gjøre så da ble det jo stående stille... ;-)

    Og det er nok en jente, eller en gutt eller en baby ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg får lage et i Rosa også, så da er det klart;)

    SvarSlett